10 Eylül 2010 Cuma

yazı sıçmak

Dün bütün gün evdeydim. Hatta odamdaydım. Sıkıldım, patladım, çatladım. Annemin beni tam bir kız yapmaya çalışmasından bıktım usandım. Ben küçükken evcilik oynamayıp, evcilik oynayanların oyununu bozan, bir köşede oturup salak salak dedikodu yapmayıp onun yerine mahallenin futbol takımında oynayan, tekme tokat sokak kavgalarına karışan biriydim. Bu anlattığım şeyler 5–12 yaşına kadar geçerliydi. Ama benim daha nasıl biri olduğum daha küçükken belliymiş. Etek giymezmişim, ben erkeğim diye tuttururmuşum.
Ama şimdi annem elbiselerle, eteklerle, tokalarla doldurmaya çalışıyor beynimi. Boya küpüne sokmak istiyor benliğimi. Akşam dayanamadım en sonunda bağırdım çağırdım çıktım evden. Sonrada direkt bir arkadaşımın yanında aldım soluğu.
İki sigara çıkardı. “Parlement mi marlboro mu?” normalde sigaraya karşıyımdır ama “parlement” dedim. Uzattı sağ elindekini, yaktı içmeye başladık. Ben ağızdan içiyorum sadece, o müptelası zaten. “Baban geldi” dedi. “hay amk” dememe kalmadı öksürük krizine boğuldum. İbne dumanı çekiyim diye öyle yapmış.
Sonra   Eyüp’e geçtik. “Bir nefes nargileye cafe” ye gittik. Meğersem bizim bir aç arkadaş daha ordaymış. Geçtik yanlarına.  “Şeftali-nane nanesi az olsun” dedim herife. Herif biraz mal mal baktıktan sora “peki” dedi ve gitti. Abartısız yarım saate getirdiler. Neyse başladık içmeye. Sakarlığım tuttu ve nargileyi yere düşürdüm. Herkes bize baktı tip tip. Zeminde tahtaydı biraz tırstım közlerden dolayı. Hemen müdahale ettiler. İçmeye başladık vesselam. Sonra mal arkadaşın teki “buna üflesem ne olur” dedi. “denede gör” dedi öteki. Bu bir üfledi nasıl abandı ama. Tabi ateş çıktı folyodan. Herkes bize baktı yine. Parayı nasıl ödedik nasıl kaçtık hatırlamak bile istemiyorum.


NOT: bu günkü planım yemek yemek, internnette takılmak, yürümek, eve gelmek, yemek yemek, sıçmak, uyumak.

akd

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder