9 Eylül 2010 Perşembe

bu gün bayram


nerde o eski bayramlar diye başlarmışım söze herkes gibi... gerçi ben hiç o şeker toplayan çocuklardan olmadım ya neyse. ben (annem çalıştığı için evde olmuyordu) şeker toplayan çocuklara kapıyı açmadan 5-10 dk kapıda bekletip sonra kahkaha atarak şeker yokmuş diyen bir çocuk oldum.önceden kardeşlerimle eli öpülesi(para veren) insanların listesini çıkarır ona göre insanlara muamele yapardık. tabi günün birinde anneme yakalanana kadar...
bu güne kadar çocukken bayramın daha heycanlı olduğunu savunuyordum. "benim için eski heycanı kalmadı. çocukken yeni elibise falan alınıyor diye heycan yapıyordum ama şimdi öyle bir durum yok" diyip duruyordum. ama şu bayram gününde anladımki bayram heycanı elbise heycanı değilmiş. öyle olsaydı içimde bu neşe,huzur olmazdı.
günümüzde bayramın tek değişen ve hiç sevmediğim ögesi kopyala yapıştır msjlar. genelde okumuyorum. ama arada baktıklarımda gördümki referandum bayramı baya gölgelemiş. HAYIR'lı bayramlarla doldu taştı msj kutum. lan siz daha 17 yaşındasınız oy kullanamıyosunuzki ne kıçınızı yırtıyosunuz, bende kullanamıyorum.
kopyala yapıştır yapmadan klasik akd msjı olan(zamanla harbidende klasik olduğunu anlıyacağınız)"minareden atlarım bayramınızı kutlarım"la yazımı kapatıyorum...


akd

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder