9 Eylül 2010 Perşembe

Haklı olan haklı kalsın Bırakalım Aklı kalsın

Bu sabah aşırı berbat bir işkenceyle uyandım. DAVUL. Saat sabahın körünü gösterirken davulcu dayadı bizim sokağa. tam gitti diyorum geri dönüyor. O an param olsa hiç acımaz hepsini verirdim gitmesi için o derece deli oldum. Birde o yetmezmiş gibi KöydenİndimŞehrelerin arasında oturursan olucağı bu taaa benim annemin çocukluğundan kalkma maytap mıdır ne halttır ses çıkaran o şeyler gene çıkmış bu sene. 15 dk.da bir patlatıyorlar. İlk duyduğumda o iğrenç sesi cidddii cidddiiii bomba falan patladı sandım Bikaç sene önce Güngörendeydi galiba patlamıştı ya o geldi direk aklıma. Caaamlara yaklaşmayın falan triplere giriyorum ben birde. Rezillik.
Şu zamane DoğurAtSokağa çocuklarını topluca sınırdışı etmek istiyorum. Dünyanın başka yerlerine yayılsınlar nesilleri tükenir belki.
Biz bayramları çok gezmeyiz bir halamlara gideriz ilk gün o da hep gittiğimiz yer. Bu bayram onlarda yok kimse yok herkes tatilde. Kafi Dersane müptelası tabi Tatil neyimizeeeee.. Annemdebr heycan bir heycan kocasıda yok ya kadın sevindirik oldu ablama gidice ablama gidicez diye başımın etini yedi. Abla dediğide bir sokak yukarda oturuyor yani uzak bir yerde değil. Duuuşşş al Kafi . Antibiyotiğini iç Kaaafii Şu kremleri sür Kafii .... insanın ilgili annesi olmasın ojelerime kadar kendi sürdü. Neymiş ? Kafi oje sürmeyi bile beceremiyomuş güzel olmuyomuş. Onu bile beceremiyorum yani anlayın.
Taabi halalardan kurtuluş yok birini tatile gönderdik biri başımızda. yarın ona kahvaltı muhabbetleri dolaşıyor. gitmemek için elimden geleni yapmayı plalnlamaktayım. Hastayım beeeeeeen. Gitmesine gidilirde. Ne gitcem lan bayram çocukları gibi şeker için kapı kapı dolaşıyım bide.
Akdle film izlemek istiyorum.
O kadar.


Not: Başlık neden böyle çünki bunu dinliyorum 
http://fizy.com/#s/1lsxia

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder