9 Eylül 2010 Perşembe

Bir takım insanlar

çoğu insandan tiksinirim ben. Konuşmam. Yüzlerine bakmam. İletişim kurmak istemiyorum çok mu anormal.
insanları olduğu gibi kabul ediyorum etmesine ama. tamam değiştirmeyede çalışmıyorum ama. o mal mal , zırva hayat bilgisinden fırlama hareketleri , tavırları, lafları, abzürd şarkıları ve onlarla aynı ortamda bulunma zorunluluğum yok mu.?
tiksiniyorum var mı. ?
kendimi camdan atıp bu ızdıraba son vermeyi planladığım bir anda kafamda o ampul yanmaya başladı tabi.
Durrr Gitttmeee(eğer gidersen dönüşün olmayacak ) sen ki şu dünyadaki insanların %5lik kısmından olansın. sen ki etrafındaki mallların mallığını farkedebilicek seviyedesin. onlardan tiksinmek bir asalet. o camdan atlaması gereken onlar.
o salaklar. bu dünyayı bu hale getiren o mallar. dünyadaki bu bok tadı onlardan kaynaklanıyor.
bu salaklar yüzünden bu dünya böyle işte.
tepelerindeki kafada beyin yerine bok var.
allahım aklımı koru. atcam kendimi 7.kattan. 
 bu kuluna ızdırap olsun diye mi koydun bu cehenneme. 


Kafi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder